Välkommen!!

Hej!
Vad roligt att du har halkat in på min blogg. Mitt tilltänkta verktyg för att träna min förmåga att kommunicera med djur!

Jag kommer inom snart, när jag får lite tid över, förklara för er hur jag upptäckte att jag (och faktiskt alla andra också!) kan kommunicera med djur. Både våra egna älsklingar och de som lever i frihet. Art eller storlek spelar ingen roll, vi är alla desamma.
Jag kommer skriva om vad djurkommunikartion är för mig och hur du kan göra för att träna upp din fårmåga, jag kommer också lägga upp anteckningar och feedback jag fått från djur jag kommunicerat med och deras ägare (om ägaren tillåter förståss).

Så det är såhär jag har tänkt mig. Eftersom jag än så länge gör detta bara för att träna, så kommer jag inte ta någonting betalt eller be om någonting i gengäld. Det enda jag vill ha är ett mail från dig där du bifogar en bild av ditt djur eller djuret du känner, skriver djurets ålder och namn men INGET mer. Jag kommer göra kommunikationen när jag får tid och har energi, sen kommer jag publicera bilden och anteckningarna på bloggen här. Du som ägare får gärna säga till om du inte vill att jag publicerar, utan bara svarar per mail, och jag kommer naturligtvis respektera det.
Sen vore det såklart bra för mig och min utvckling om du som ägare gav mig feedback på kommunikationen. Berättar lite om djuret och ger mig dina tolkningar på vad djuret förmedlat. Detta sker såklart EFTER kommunikationen.

Så tveka inte att Maila eller kommentera!

Hälsningar Stina!       [email protected]


Kommentarer
Postat av: Anna

oj de låter spännande...

2008-09-10 @ 20:50:49
URL: http://anna.blogg.se/
Postat av: Jossan

menvarför skriver du aldrig nått då?

2008-09-18 @ 00:31:26
URL: http://minponnybianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0